Termeni de referinţă: Procurare de echipament IT (laptopuri) pentru dotarea și amenajarea a 4 ,,Orange safe space” (Spaţii sigure oranj) pentru adolescenți și tineri din centrele de cazare pentru refugiați

asfsgfdsg

Termeni de referinţă (TdR)

Procurare de echipament IT (laptopuri) pentru dotarea și amenajarea a 4 ,,Orange safe space(Spaţii sigure oranj) pentru adolescenți și tineri din centrele de cazare pentru refugiați

 

Data publicării: 21.04.2022

Termenul-limită pentru prezentarea ofertelor:  03.05.2022

Autoritatea contractantă: Centrul Educaţional PRO DIDACTICA

Candidaţi eligibili: companiile specializate în comercializarea și livrarea echipamentului IT

Locul activităţilor: sediile instituțiilor beneficiare

  1. Context şi introducere

În contextul situației de criză din regiune, Centrul Educațional PRO DIDACTICA (CEPD), în parteneriat cu Fondul Națiunilor Unite pentru Populație (UNFPA), ca parte a Răspunsului Umanitar în Moldova, au lansat inițiativa de sprijinire a persoanelor refugiate, prin care își propune atingerea următoarelor obiective:

  1. Consolidarea capacităților instituțiilor de învățământ profesional tehnic (ÎPT) de a sprijini integrarea refugiaților ucraineni (adolescenți, tineri și familiile acestora) prin dezvoltarea abilităților de viață, prevenirea violenței de gen, edificarea rezilienței emoționale, promovarea bunăstării psihosociale și a incluziunii sociale a acestora.
  2. Amenajarea și asigurarea bunei funcționări a 4 „Spații Orange/Orange spaces” sigure și prietenoase destinate tinerilor și femeilor refugiate.

În acest context, anunțăm concurs pentru procurarea și livrarea a 12 laptopuri  pentru următoarele instituții de învățământ:

  1. Universitatea de Stat din Moldova;
  2. IP Centrul de Excelență în Construcții;
  3. Școala Profesională Nisporeni;
  4. Școala Profesională Criuleni.
  1. Scopul activității

Scopul activității este identificarea și selectarea celor mai bune oferte privind procurarea și livrarea de echipament (laptopuri) necesar pentru realizarea obiectivelor proiectului.

  1. Rezultatele așteptate

Compania selectată va livra echipament conform condiţiilor stipulate de Centrul Educațional PRO DIDACTICA în prezentul document şi în baza contractului semnat între părţi (compania selectată şi CEPD).

Ofertele vor corespunde următorilor parametri tehnici minimi:

Denumire Parametri Cantitate
Laptop

 

Analog cu:

 

ASUS 15.6″ Vivobook Pro 15 OLED K3500PC

Parametri minimali:

Diagonal: 15.6″ FHD OLED (1920×1080)

Procesor:  Core i5  Gen.11 (4x Core, 8x Thread,  Boost Clock 4.4GHz, Cache 8Mb)

Memoria: 16Gb DDR4

SSD: 512Gb PCIE,

Video: Discreta,

Core boost speed  > 1,4 GHz,

Memory bus wight 128bit

Memory 4Gb GDDR6

I/O:      HDMI, 802.11ac, Bluetooth,

1x USB-C TB4,

1x USB 3.2,

2x USB 2.0,

Card Reader

Camera: HD Webcam,

Batery:  > 50 Wh

Tastatura: Iluminata

*Sunt bine venite propuneri cu parametri mai performanți.

16
Mouse wireless Wireless Mouse Logitech M170, Optical, 3 buttons, Ambidextrous, 1xAA, Grey 16
Windows WINDOWS 10 Profesional 64bit (poate fi inclus in pretul calculatorului) 16
Geantă laptop NB bag Rivacase 8730, for Laptop 15,6″ & City bags, Grey 16

 

 

  1. Modul de întocmire a ofertelor

Pentru ca ofertele să fie examinate, dosarul va include în mod OBLIGATORIU următoarele:

  • Descrierea profilului companiei (maximum 1 pagină), cu specificarea capacităților și a experienței profesionale;
  • Certificatul de înregistrare;
  • Oferta financiară (în MDL, TVA la cota 0%, cu drept de deducere), cu specificarea descrierilor tehnice, a țării de origine, prețului echipamentului, condițiilor de garanție, de livrare și de instalare. Oferta financiară va conține data, amprenta ștampilei, rechizitele bancare și datele de contact (adresă, telefon fix, telefon mobil, e-mail).
  1. Criterii de evaluare a ofertelor
  • Corespunderea caracteristicilor înaintate pentru echipament și conformitatea cu parametrii tehnici minim solicitați;
  • Oferta financiară;
  • Termenul şi condițiile de garanție;
  • Perioada de livrare și de instalare a echipamentului la sediile beneficiarilor conform cerințelor specificate.
  1. Termene şi organizare

Termen de aplicare: Oferta va fi depusă în decurs de 10 zile din data plasării anunțului pentru concurs.

Termen de livrare: Livrarea bunurilor va fi realizată la sediile instituțiilor beneficiare în decurs de 5 zile lucrătoare din data semnării contractului.

Termen-limită de depunere a dosarului: 03.05.2022

 Companiile interesate sunt invitate să depună oferta prin e-mail la adresa:  solenciuc@prodidactica.md / dciobanu@prodidactica.md cu mențiunea „Concurs procurare echipament IT”.

Ofertele pot fi depuse în limbile română, rusă sau engleză.

***Vor fi contactate doar companiile preselectate.