Educație pentru Sănătate
  • Introducere
  • Instrucțiuni de utilizare
  • Module Educația pentru sănăt...
    • Modulul 1. Corpul uma...
    • Modulul 2. Activitatea ș...
    • Modulul 3. Alimentaţia ...
    • Modulul 4. Sănătatea ...
    • Modulul 5. Sănătatea r...
    • Modulul 6. Prevenirea ...
    • Modulul 7. Viaţă fără vi...
    • Modulul 1. Corpul uma...
    • TEMA 1. Modificări fiz...
    • TEMA 2. Specificul igi...
    • TEMA 3. „Standardel...
    • TEMA 4. Produsele şi ...
    • Modulul 2. Activitatea ș...
    • TEMA 1. Modificări fiz...
    • TEMA 2. Specificul igi...
    • TEMA 3. „Standardel...
    • TEMA 4. Produsele şi ...
    • Modulul 3. Alimentaţia ...
    • Tema 1. Ponderea ali...
    • Tema 2. Raportul cali...
    • Tema 3. Comportam...
    • Tema 4. Microeleme...
    • Modulul 4. Sănătatea ...
    • Tema 1. Definirea să
    • Tema 2. Valorificarea...
    • Tema 3. Succes vs eş...
    • Tema 4. Stres, depre...
    • Modulul 5. Sănătatea r ...
    • Tema 1. Bioritmul or...
    • Tema 2. Prietenie, dr...
    • Tema 3. Comportam...
    • Tema 4. Schimbări d
    • Tema 5. Concepţia şi...
    • Tema 6. Maladii cu tr...
    • Tema 7. Traseul de vi...
    • Modulul 6. Prevenirea ...
    • Tema 1. Mituri, preju...
    • Tema 2. Relaţia dintr...
    • Tema 3. Consecinţele...
    • Tema 4. Legislaţia pri...
    • Modulul 7. Viaţă fără vi...
    • Tema 1. Violenţa în f...
    • Tema 2. Bullying-ul –...
    • Tema 3. Traficul de fii...
  • Despre proiect
  • Module Educația pentru sănătate, clasa 7-9
    • Modulul 1. Corpul uman, dezvoltarea umană şi igiena
      • TEMA 1. Modificări fiziologice în adolescenţă. Maturizarea.
      • TEMA 2. Specificul igienei corporale, inclusiv a celei intime, în corespund
      • TEMA 3. „Standardele” de frumuseţe promovate în media – evaluare critică.
      • TEMA 4. Produsele şi serviciile cosmetice – beneficii şi riscuri: manichiur
    • Modulul 2. Activitatea și odihna
      • TEMA 1. Modificări fiziologice în adolescenţă. Maturizarea.
      • TEMA 2. Specificul igienei corporale, inclusiv a celei intime, în corespund
      • TEMA 3. „Standardele” de frumuseţe promovate în media – evaluare critică.
      • TEMA 4. Produsele şi serviciile cosmetice – beneficii şi riscuri: manichiur
    • Modulul 3. Alimentaţia raţională
      • Tema 1. Ponderea alimentelor în raţia zilnică. Varietatea nutriţională.
      • Tema 2. Raportul calitate – preţ în alegerea alimentelor
      • Tema 3. Comportamentul alimentar sănătos şi imaginea corporală.
      • Tema 4. Microelementele şi importanţa acestora în alimentaţia adolescentulu
    • Modulul 4. Sănătatea mintală
      • Tema 1. Definirea sănătăţii mintale. Manifestări ale emoţiilor
      • Tema 2. Valorificarea vocaţiei şi a potenţialului personal
      • Tema 3. Succes vs eşec în relaţii interpersonale, la învăţătură etc.
      • Tema 4. Stres, depresie, suprasolicitare şi modalităţi de prevenire
    • Modulul 5. Sănătatea reproductivă
      • Tema 1. Bioritmul organismului feminin, bioritmul organismului masculin
      • Tema 2. Prietenie, dragoste, relaţii intime, sentimente şi plăceri
      • Tema 3. Comportament sexual responsabil. Atitudini faţă de debutul vieţii
      • Tema 4. Schimbări de comportament în pubertate. Abordări pozitive
      • Tema 5. Concepţia şi sarcina în pubertate şi adolescenţă, riscurile
      • Tema 6. Maladii cu transmitere sexuală, efectul asupra sănătăţii
      • Tema 7. Traseul de viaţă: studii, relaţii sociale, carieră, familie, copii
    • Modulul 6. Prevenirea abuzului de substanţe nocive
      • Tema 1. Mituri, prejudecăţi, stereotipuri privind consumul de substanţe
      • Tema 2. Relaţia dintre abuzul de droguri, de alcool
      • Tema 3. Consecinţele nocive ale toxicomaniei în plan individual şi social
      • Tema 4. Legislaţia privind comercializarea, traficul, consumul substanțe
    • Modulul 7. Viaţă fără violenţă şi discriminare
      • Tema 1. Violenţa în familie. Violenţa sexuală. Modalităţi de prevenire
      • Tema 2. Bullying-ul – fenomen şcolar, tipurile
      • Tema 3. Traficul de fiinţe umane – consecinţe individuale şi sociale
  • Formare cadre didactice
    • Sanatate Reproductivă
      • Comportament sexu...
      • Rolul părinţilor în ed...
    • Sănătate mintală
      • Relații interpersonale...
      • Succes vs eşec în relaţ...

Modulul 2

ACTIVITATEA ȘI ODIHNA



TEMA 1.

Timpul de muncă și timpul de odihnă.

Importanța somnului.



TEMA 2.

Modalități și abilități de organizare a timpului liber.

Importanța sportului și activității fizice.


TEMA 3

Managementul timpului pentru efortul intelectual.


TEMA 4

Utilizarea TIC în organizarea activităților de muncă și odihnă – beneficii și riscuri.


PROIECT DIGITAL:

Învățarea în bază de sarcini

Care sunt cele 6 trepte de organizare a timpului

1) Studiază atent informația din acest filmuleț.

2) Elaborează o listă de 6 trepte de organizare a timpului, așa cum le-ai utiliza tu în activitatea ta zilnică.

3) Prezintă aceste trepte sub forma unui infografic creat cu ajutorul instrumentului web Piktochart: https://piktochart.com.

4) Ghidează-te după modelele de mai jos.

TUTORIAL PIKTOCHART

Pasul # 1: Accesează: https://piktochart.com

Pasul # 2: Crează un cont gratuit: click pe SIGN UP din colțul de dreapta sus.

Pasul # 3: Selectează INFOGRAPHIC din lista de opțiuni din partea stângă.

Pasul # 4: Alege un șablon care îți place, crează infograficul și expediază-l profesorului în format pdf sau png.

Сообщить о нарушении