Concurs de angajare în funcția de coordonator/coordonatoare de proiect (full-time)

Centrul Educațional PRO DIDACTICA

anunță concurs de angajare în funcția de

COORDONATOR/COORDONATOARE DE PROIECT (full-time)

Centrul Educațional PRO DIDACTICA are drept scop promovarea principiilor unei societăți deschise, prin sprijinirea persoanelor și organizațiilor interesate de învățare și dezvoltare continuă, pentru a le facilita afirmarea personală, profesională, culturală, socială și o mai bună integrare într-o societate democratică, aflată în continuă schimbare.

În cadrul concursului curent, Centrul Educațional PRO DIDACTICA urmează să selecteze un coordonator/o coordonatoare de proiect pentru a sprijini desfășurarea eficientă a activităților prevăzute de proiectele implementate de Centru.

Tipul contractului: contract individual de muncă cu perioada determinată, cu implicare full-time (100%).

Perioada de angajare: începând cu 01 martie 2025, pentru 12 luni, cu posibilitate de extindere.

Sarcini și responsabilități

Coordonatorul/coordonatoarea de proiect va activa în cadrul echipei Centrului  și va fi responsabil de managementul, coordonarea, raportarea și implementarea integrală a activităților din proiect.

Responsabilități specifice funcției, fără a se limita la acestea:

  • Managementul și coordonarea eficace și eficientă a activităților proiectului;
  • Elaborarea planurilor de activitate și a rapoartelor ținând cont de capacitățile și resursele disponibile, dar și de constrângerile impuse, gestionarea activităților de proiect în cadrul termenelor agreate;
  • Supravegherea și coordonarea activității echipei de proiect, inclusiv distribuirea sarcinilor de lucru, stabilirea responsabilităților și evaluarea performanței membrilor echipei;
  • Gestionarea și controlul utilizării resurselor din cadrul proiectului, inclusiv activități de analiză și estimare a costurilor, elaborarea bugetelor, planificarea și alocarea/realocarea resurselor financiare conform necesităților, precum și monitorizarea respectării planurilor și bugetelor aprobate;
  • Planificarea, administrarea și monitorizarea procurărilor de echipament, servicii, precum și a implicării de consultanți, personal pentru servicii etc.;
  • Completarea corectă şi la timp a documentelor şi păstrarea lor în conformitate cu cerințele și politicile Centrului. Elaborarea şi dezvoltarea documentelor noi, în caz de necesitate;
  • Organizarea și facilitarea ședințelor săptămânale de progres ale proiectului și prezentarea rapoartelor lunare de progres privind proiectul principalelor părți interesate;
  • Identificarea, analiza și evaluarea riscurilor, elaborarea strategiilor de răspuns la riscuri cu scop excluderii și/sau minimizării impactului negativ al riscurilor pentru proiect;
  • Identificarea și implementarea măsurilor de asigurare a calității și, eventual, de remediere a deficiențelor depistate cu scopul de a asigura atingerea obiectivelor proiectului;
  • Inițierea, revizuirea, coordonarea și/sau aprobarea schimbărilor la proiect;
  • Coordonarea și comunicarea directă cu finanțatorii, partenerii și beneficiarii proiectului;
  • Executarea altor sarcini și responsabilități necesare realizării scopului proiectului.

 

Calificări:

  • Studii universitare în pedagogie, științe sociale, educație sau alte domenii conexe;
  • Minimum 3 ani de experiență în managementul proiectelor;
  • Experiență de coordonare a instruirilor, seminarelor, atelierelor de lucru etc.;
  • Abilități excelente de utilizare a aplicațiilor software din pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Microsoft Project, Adobe Acrobat, Microsoft Outlook, Share Point și Internetului;
  • Abilități de comunicare în scris și oral în limbile engleză și română, inclusiv abilitatea de a face prezentări, de a elabora memo-uri, mesaje, scrisori, regulamente interne, documente și rapoarte;
  • Abilități avansate de organizare şi de management al timpului.

Alte cerințe:

  • Abilități avansate de cooperare și de lucru în echipă;
  • Abilități excelente de comunicare şi de relaționare interpersonală;
  • Gândire critică, analiză sistemică și capacitatea de soluționare a problemelor complexe;
  • Capacitatea de aplicare a judecății profesionale și de adoptare a deciziilor;
  • Optimism şi capacitatea de depășire prin exemplul propriu a situațiilor dificile, de stres etc.

PENTRU A APLICA: Expediați prin e-mail, la adresele  rbezede@prodidactica.md, prodidactica@prodidactica.md, într-un mesaj cu genericul Concurs Coordonator/Coordonatoare de proiect, o scrisoare de motivare, explicând interesul manifestat față de poziția dată; o copie a CV-ului, numele şi informația de contact a două persoane de referință, inclusiv a angajatorilor precedenți.

Data limită – 25 februarie 2025, COB.

Doar candidații preselectați vor fi contactați și invitați la interviu.

„DIDACTICA PRO…”. Abonarea 2025


📣 STIMAȚI MANAGERI, PROFESORI, EDUCATORI, PĂRINȚI ȘI ELEVI!

Campania de abonare pentru anul 2025 la revista de teorie și practică educațională „Didactica Pro…” continuă.

Abonamentele pot fi perfectate direct la redacție (str. Petru Rareș, 36, of. 146 B, mun. Chișinău, MD 2005) sau la oficiile distribuitorilor de presă:

👉POȘTA MOLDOVEI (indice 31546); PRESS INFORM-CURIER.

În anul 2025, propunem atenției tuturor celor interesați de educație și dezvoltare profesională o gamă vastă de subiecte de actualitate: Spațiul european al educației, Educație politică și electorală, Cariera pedagogică: între standardizare și provocările realităților imediate, Leadershipul incluziv, Educație pentru transformare, Educație mediatică și informațională, Filozofia educației, Competențele secolului XXI: Modelul ”4 C” etc.

🔎 Serviciul ABONARE ONLINE este disponibil în continuare.

Linkul pentru abonare online la revista „Didactica Pro…” este următorul: https://services.posta.md/abonarea2025#/publication/326

🎲Pentru ghidare, accesați următorul tutorial:

VĂ MULȚUMIM CĂ SUNTEȚI ALĂTURI DE NOI!

Inițiativa de sprijinire a persoanelor refugiate: Spațiile Sigure și oferta lor de activități pentru prima jumătate a anului 2025

Spațiile Sigure inaugurate în cadrul proiectului  ”Inițiativă de sprijinire a persoanelor refugiate” continuă să sprijine ucrainenii veniți în Republica Moldova în urma războiului din țara lor de baștină. Efortul acestor entități este îndreptat spre integrarea socială a refugiaților – adolescenți, tineri, precum și familiile acestora, prin dezvoltarea abilităților de viață, prevenirea violenței de gen, edificarea rezilienței emoționale, promovarea bunăstării psihosociale.

În anul 2025, realizarea misiunii celor 5 Spații Sigure – Spațiul Sigur Criuleni, Spațiul Sigur Congaz, Spațiul Sigur Florilor și Spațiul Sigur Studenților (Universitatea Tehnică a Moldovei), Spațiul Sigur Centrul Orășenesc al Tinerilor Naturaliști din Chișinău – va fi axată pe 4 domenii de bază:

  1. Suport psihosocial individual;
  2. Activități de grup cu caracter informațional și recreațional;
  3. Activități de formare a deprinderilor de viață, de educație nonformală și vocațională;
  4. Activități de sensibilizare privind violența de gen.

Activitățile primului domeniu – Suport psihosocial – au drept scop sprijinirea bunăstării psihologice a fetelor și femeilor, prin acordarea primului ajutor psihologic, consiliere individuală și de grup/de familie; susținerea  acestora în situații de criză sau de incidente și referirea la servicii specializate. În cazuri excepționale, de acest suport beneficiază și tinerii, bărbații. Cel de-al doilea domeniu include activități de informare, în special în ceea ce privește violența de gen, și recreative, de petrecere a timpului liber: sesiuni de informare, terapie prin artă, seri de film, activități culturale și sportive, discuții de grup pe subiecte de interes, acțiuni/grupuri de sprijin de la egal la egal etc. Scopul principal al acestor activități este promovarea bunăstării, formarea rezilienței și consolidarea coeziunii sociale. Activitățile pe care le presupune cel de-al treilea domeniu vizează formarea competențelor sociale: de comunicare interpersonală, de luare a deciziilor și de rezolvare a problemelor, de incluziune etc. Oferta sa include sesiuni de educație sexuală cuprinzătoare, cursuri de limba română și de educație digitală etc., adică activități care să ajute adolescentele, tinerele și femeile să dobândească deprinderi  necesare alegerii viitoarei profesii sau angajării în câmpul muncii. Sarcina activităților de sensibilizare privind violența de gen, cel de-al patrulea domeniu, este de a crește gradul de conștientizare de către beneficiari a esenței și consecințelor nefaste ale violenței de gen, informarea cu privire la serviciile disponibile în cazul unor acte de violență, formarea abilităților de gestionare a situațiilor specifice fenomenului.

Obiectivele Spațiilor Sigure sunt orientate spre oferirea unui mediu în care indivizii pot

să comunice și să socializeze; să primească sprijin psihologic și social; să acceseze servicii de răspuns multidisciplinar la violența de gen; să obțină informații despre prevenirea violenței de gen, dar și despre educația sexuală comprehensivă și igiena menstruală.

Grila de activități a Spațiilor Sigure este elaborată în funcție de vârsta, nevoile și interesele beneficiarilor. Proiectul ”Inițiativa  de sprijinire a persoanelor refugiate” este implementat de Centrul Educațional PRO DIDACTICA, în parteneriat cu Fondul Națiunilor Unite pentru Populație (UNFPA) ”, ca parte a Răspunsului Umanitar în Republica Moldova.