Transdisciplinaritatea, imperativ curricular

Acesta a fost genericul ședinței din 6 mai curent a Clubului de dezbateri educaționale PAIDEIAmoderată de Olga COSOVAN. Activitatea, desfășurată online, a adunat 25 de participanți, în mare parte profesori de limba și literatura română.

Audiența a abordat conceptul de transdisciplinaritate din multiple perspective, cu accent pe dezvoltarea competențelor-cheie și a proceselor de cunoaștere și de gândire, prin mijlocirea diverselor discipline școlare, pe taxonomia competențelor transdisciplinare, pe modalitățile de implementare a transdisciplinarității în învățământul preuniversitar, pe competențele solicitate de angajatori în secolul al XXI-lea.

Întrunirea, dominată de un schimb constructiv de păreri și experiență, s-a încheiat cu completarea Grilei lui Quintilian.

Vă așteptăm la următoarea activitate a clubului – ”Mindfulness, ca artă emoțională a predării”, care este planificată pentru ziua de 13 mai și va fi facilitată de Elena Creangă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *