Clubul PAIDEIA: ”Activități în cadrul proiectelor educaționale”

Profesorii întruniți în ședința din 20 mai curent a Clubului PAIDEIA, ultima din sesiunea din această primăvară, au avut parte de o scurtă incursiune în ”știința” proiectelor educaționale. Ghidați de formatoarea Daniela Vacarciuc, cei prezenți au abordat strategiile, tehnicile și metodele de planificare, implementare și evaluare a proiectelor educaționale. Aspectele puse în discuție  tipurile  de proiecte educaționale; condițiile necesare inițierii și etapele de realizare; componentele; regulile de aur ale formării echipei, profilul membrilor și delegarea rolurilor; managementul timpului și al materialelor, activitățile specifice etc. – au avut scopul de a facilita o mai bună cunoaștere a algoritmului de organizare a procesului propriu-zis și de obținere a produsului așteptat.

Activitatea s-a axat pe analiza unor modele de planificare și implementare a proiectelor, dar și pe exersarea abilităților solicitate – de cercetare, de identificare de probleme și soluții, de găsire și selectare de informații, de comunicare și interrelaționare, de lucru individual și în echipă, de cooperare și împărtășire de experiențe.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *