Solicitare de oferte: procurare de mobilier pentru dotarea a 9 centre comunitare de educație online (Digital Hub), destinate copiilor și tinerilor refugiați

Centrul Educațional PRO DIDACTICA A.O.

LANSEAZĂ INVITAȚIA DE PARTICIPARE LA TENDERUL

cu privire la procurarea mobilierului pentru dotarea

a 9 centre comunitare de educație online (Digital Hub),

destinate copiilor și tinerilor refugiați

Proiectul „Suport pentru refugiații ucraineni în Republica Moldova”

Centrul Educațional PRO DIDACTICA A.O. (CEPD), cu suportul Fundației pentru copii Pestalozzi/PCF, Elveția, implementează proiectul „Suport pentru refugiații ucraineni în Republica Moldova”. Obiectivul principal al proiectului constă în ameliorarea dificultăților cu care se confruntă refugiații ucraineni în Republica Moldova. Proiectul își propune drept scop crearea condițiilor de trai decente pentru refugiații ucraineni (adulți, copii și tineri) din 9 comunități și ameliorarea stării lor de bine în vederea depășirii traumelor cauzate de război.

În acest context, CEPD lansează invitația de participare la tenderul cu privire la procurarea mobilierului pentru dotarea a 9 centre comunitare de educație online (Digital Hub), destinate copiilor și tinerilor refugiați. Scopul anunțului este identificarea și selectarea a celor mai bune oferte privind mobilierul pentru dotarea a 9 centre comunitare de educație online (Digital Hub), după cum urmează:

Nr.DenumireCaracteristici (cerințele minimale)Cantitate, locațieTotal
          Lot 1  Masa de birou Material blat: PAL melaminat cantuit 18 mm Culoarea blat, ecran:   3025 Sonoma Material picioare:    Profil metal, Reglabile Culoare picioare:  Vopsit negru in câmp electrostatic Lungime:     100 cm                     Adâncime:    55 cm Înălțime:       75 cm Înălțime ecran:     25 cm      36 câte 4 in fiecare centru    36  
        Lot 2Scaun de birou ISO C-11    Material tapițerie:    Stofă Culoare:  Negru Material corp:  Metal, Placaj, Plastic, Spumă poliuretanică Material picioare:    Metal Lățime:        53 cm Adâncime:   56 cm Înălțime:      86 cm Lățime șezut pe interior:         48 cm Adâncime șezut pe interior:    43 cm Înălțime până la șezut:            50 cm Înălțime spătar pe interior:      36 cm Sarcină maximală admisă:      120 kg      135   câte 15 in fiecare centru    135
        Lot 3    Bean bagForma  – Pară Înălțimea spetezei – 125 cm
Diametru- 95 cm
Volum – 300 litri
Greutate – 3 kg
Capacitate – 150 kg
Husa se schimbă ( pe fermoar )
Material – Eco – piele Mărimea – XL Încărcătură –  bile de polistiren expandat Mari, confortabile, de diferite culori: galben lămâi, bej, verde pal, albastru pal (la alegere)  
        27 câte 3 in fiecare centru        27
        Lot 4  Etajeră Urban 90 Box  Culoarea metal:   Vopsit negru în câmp electrostatic Culoarea blat:      3025 Sonoma Culoarea uși:       0164PE antracit Culoarea ecran spate: 0164PE antracit Polițe:  4 cu înălțimea 34 cm Lățime:         90 cm Adâncime:    34 cm Înălțime:       210 cm Înălțime între polițe:          34 cm Înălțime dulap inferior:     84 cm Material cadru:                  Metal Material blat: PAL melaminat cantuit 18 mm          18 câte 2 in fiecare centru        18

MOSTRELE DE MOBILIER SOLICITATE POT FI ACCESATE AICI

Ofertele vor include obligatoriu:

  • lista mobilierului propus, luând în considerare parametrii incluși în cerințe, specificând detaliat componentele (dimensiuni, culori etc.);
  • oferta financiară (în lei, cu TVA);
  • termenii de livrare și de garanție;
  • termenul de valabilitate a ofertei;
  • livrarea mobilierului pe adresele Centrelor pentru refugiați (or. Criuleni, or. Călărași, com. Cărpineni r. Hînceșri, or. Cimișlia, com. Congaz r. Comrat, or. Soroca, com. Greblești r. Strășeni, com. Cojușna r. Strașeni, or. Dondușeni).
  • Dacă livrarea se face contra plată, prețul se indică în rubrica aparte, per localitate, total.

Data limită de prezentare a ofertelor: 8 iunie 2023, ora 18:00.

Prețul va include costul unității per lot/loturi și totalul, taxele vamale și alte cheltuieli de livrare și vămuire plătite, livrarea și instalarea mobilierului pe adresele Centrelor pentru refugiați (or. Criuleni, or. Călărași, com. Cărpineni r. Hînceșri, or. Cimișlia, com. Congaz r. Comrat, or. Soroca, com. Greblești r. Strășeni, com. Cojușna r. Strașeni, or. Dondușeni).

La selectarea ofertelor se va lua în considerare nu doar cel mai mic preț oferit, ci și calitatea mobilierului propus, termenul de livrare și perioada de garanție.

CEPD își rezervă dreptul de a procura diferite loturi de la diferiți furnizori sau de a refuza procurarea unui anumit lot. Comisia de selectare va considera oferta nevalabilă pentru un lot concret în cazul când oferta pentru lotul dat este incompletă (nu conține toate compartimentele lotului) sau dacă mobilierul propus nu asigură funcționalitatea necesară scopului proiectului.

Modalitatea de expediere a ofertelor

Companiile interesate sunt invitate să expedieze dosarele la adresele de email: prodidactica@prodidactica.md, cc: solenciuc@prodidactica.md cu mențiunea ”Mobilier pentru dotarea centrelor comunitare”. Pentru detalii, ne puteți contacta la tel.: 022 541994, 079403254.

Vă rugăm să Vă asigurați de recepționarea unui mesaj de confirmare privind preluarea dosarelor. În lipsa acestuia, CEPD nu poartă răspundere pentru dosarele electronice expediate, dar care nu au fost recepționate.

În atenția cadrelor de conducere din instituțiile de învățământ general

🧑‍🎓Centrul Educațional PRO DIDACTICA, în colaborare cu Agenţia Naţională de Asigurare a Calităţii în Educație și Cercetare, organizează în luna iunie curent (activități sincron și asincron) programul de formare continuă a cadrelor manageriale din instituții de educație timpurie, școli, centre de creație: EVALUAREA CALITĂȚII ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL GENERAL.

🎯Cursul oferă un suport metodologic ce ține de managementul calității în educație și, în parte, vine în întâmpinarea managerilor școlari în procesul de realizare a rapoartelor anuale de activitate – atât a instituțiilor de învățământ general, cât și a cadrelor de conducere. În special, cursul va fi util conducătorilor instituțiilor care în anul școlar 2023-2024 vor fi supuse evaluării externe în vederea acreditării sau evaluării externe periodice.

✔ Grupul I, ȘCOLI: perioada: 6, 8, 13, 15 iunie 2023, în intervalul 14.30-17.30.

✔ Grupul II, IET (instituții de educație timpurie): perioada: 7, 9, 14, 16 iunie 2023, în intervalul 10.00-13.00.

💻 Instruirea se va realiza online. La finalul cursului se oferă certificat de absolvire.

Numărul de credite obținute: 6.

Costul programului: 600 lei.

Pentru înregistrarea, vă rugăm să accesați link-ul:

👉 Grupul Școli: https://forms.gle/CBdaNrq8GFD2o92b9

👉 Grupul IET (instituții de educație timpurie): https://forms.gle/ceTmFdfVQaDJnGwu9

⏰Înregistrarea este deschisă până în 4 iunie 2023.

Pentru mai multe detalii, vizitați pagina: http://prodidactica.md/servicii/ sau contactați-ne la numărele de telefon: 079397919; 022 54 19 94.

Persoană de contact: Lilia NAHABA, coordonatoare de program.

O mai mare încredere în viitor prin dezvoltarea competențelor sociale în școală

Anunțăm un nou produs editorial elaborat de experții proiectului Uniunii Europene Platforma
EDUCAȚIE, implementat, în perioada 2022-2023, de PNUD Moldova, în parteneriat cu Centrul
Educațional PRO DIDACTICA (Chișinău) și Centrul Educațional RAZVITIE (Tiraspol), în
cadrul programului „Măsuri de consolidare a încrederii”.


Ghidul – O mai mare încredere în viitor prin dezvoltarea competențelor sociale în școală – și-a
propus să fie un suport util pentru cadrele manageriale și didactice, de la toate treptele de
învățământ, de pe ambele maluri ale Nistrului, în demersul de formare și perfecționare a
abilităților soft – scopul principal al ultimei faze a proiectului.


Procesul de formare și dezvoltare a competențelor sociale ale oamenilor școlii merită o atenție
deosebită, deoarece anume ei sunt cei care le vor forma, la rândul lor, generației în creștere.
Competențele de comunicare, de relaționare, de rezolvare a conflictelor, de gestionare a riscurilor
și a situațiilor de stres, de cooperare și de lucru în echipă, de luare a deciziilor, inteligența
emoțională îi sunt necesare cetățeanului secolului al XXI-lea pentru succes în activitatea
profesională și în viața de zi cu zi.


Metodologia de dezvoltare a competențelor sociale descrisă în ghid se axează pe abordările
cognitivistă și constructivistă ale învățării, căci, susțin autorii, ”competențele sociale nu mai sunt
doar capacitatea de a face un lucru, a aplica cunoștințe și deprinderi, prin mobilizarea unor
resurse, ci capacitatea de a exercita un rol, de a rezolva o situație/tipuri de situații, de a se raporta
la o inteligență a situațiilor, care se construiește continuu. De aceea, procesul de profesionalizare
a cadrelor didactice, prin accentul pus pe competențele sociale, este una dintre ideile-forță ale
formării inițiale și continue, unde se oferă elementele activității profesionale, științifice, raționale
și creative. Pentru ca să nu mai aplice mecanic modelele date, ci să acționeze ca specialiști care
conștientizează comportamentul, gândesc cursurile, metodologiile, tehnologiile, manualele,
structurile etc.”.


Ghidul, editat în limbile română și rusă, include repere teoretice și sugestii practice de organizare
a activităților de formare și dezvoltare a competențelor sociale. Acesta se adresează tuturor
cadrelor didactice și manageriale de pe ambele maluri ale Nistrului, dar și studenților,
masteranzilor și doctoranzilor din domeniul științelor educației preocupați de creștere
profesională și personală în misiunea nobilă asumată, cea de modelare a personalității umane.

Solicitare de oferte: procurarea Certificatelor valorice (vouchere) pentru produse alimentare, repartizate persoanelor refugiate (cu titlu gratuit)

Centrul Educațional PRO DIDACTICA A.O.

LANSEAZĂ INVITAȚIA DE PARTICIPARE LA TENDERUL

cu privire la procurarea Certificatelor valorice (vouchere) pentru produse alimentare, repartizate persoanelor refugiate (cu titlu gratuit)

din 9 Centre de Plasament pentru Refugiați și comunitățile aferente

Proiectul „Suport pentru refugiații ucraineni în Republica Moldova”

Centrul Educațional PRO DIDACTICA A.O. (CEPD), cu suportul Fundației pentru copii Pestalozzi/PCF, Elveția, implementează proiectul „Suport pentru refugiații ucraineni în Republica Moldova”. Obiectivul principal al proiectului constă în ameliorarea dificultăților cu care se confruntă refugiații ucraineni în Republica Moldova. Proiectul își propune drept scop crearea condițiilor de trai decente pentru refugiații ucraineni (adulți, copii și tineri) din 9 comunități și ameliorarea stării lor de bine în vederea depășirii traumelor cauzate de război.

În acest context, CEPD lansează invitația de participare la tenderul cu privire la procurarea Certificatelor valorice (vouchere) pentru produse alimentare. Scopul anunțului este identificarea și selectarea a celor mai bune oferte privind procurarea Certificatelor valorice.

Obiectul achiziției îl constituie – un lot de 2650 vouchere, cu valoarea nominală de 500 MDL fiecare, pentru produse alimentare (în asortiment obligatoriu sa fie ceai, cafea, zahăr, făină, conserve din carne și pește, ulei, cereale, gem, suc etc.) care vor fi distribuite cu titlu gratuit refugiaților din Ucraina, din Centrele pentru refugiați și comunitățile aferente (or. Criuleni; or. Călărași; com. Cărpineni, r. Hîncești; or. Cimișlia; com. Congaz, r. Comrat; or. Soroca; com. Greblești, r. Strășeni; com. Cojușna, r. Strașeni; or. Dondușeni).

  1. Ofertele vor include obligatoriu informație cu privire la:
  • Extrasul din Registrul de Stat;
  • Specificațiile voucherului (Modalitatea de evidentă sau identificare (serie număr, QR cod, etc.), termenul de valabilitate, condițiile de utilizare ș.a.);
  • Scrisoare de confirmare a disponibilității de a prezenta la necesitate a raportului privind utilizarea voucherului de către beneficiar (numărul de identificare a voucherului, valoarea nominală, data utilizării, suma totală a voucherelor utilizate);
  • Termen de valabilitate a ofertei – minim 30 de zile;
  • Locațiile farmaciilor unde pot fi utilizate acestea vouchere (vezi localitățile de mai sus);
  • La cerere sa fie prezentate Certificatele de calitate ale produselor;
  • Ofertele să fie confirmate prin aplicarea semnăturilor si stampilei

2. Cerințele față de Certificatele valorice (vouchere)

  • Indicarea valorii nominale a voucherului.
  • Pe certificatul valoric (voucher) să fie aplicat un număr de serie sau QR cod etc., după care sa fie posibil de a prezenta raportul privind utilizarea voucherului de către beneficiar.
  • Certificatul valoric (voucher) poate fi utilizat într-o rețea de magazine amplasate în diferite raioane ale Moldovei (a se vedea localitățile indicate mai sus);
  • Se interzice procurarea produselor de tutungerie și alcool în baza voucherelor;
  • Se interzice schimbul contra mijloacelor bănești în numerar;
  • La returnarea produselor achiziționate (dacă aceasta este prevăzută de lege) în baza certificatului valoric (voucher) este interzisă acordarea în schimb a numerarului. Returnarea produselor va acorda beneficiarului de voucher dreptul să primească în schimb produse în aceeași valoare;
  • La procurarea mărfurilor în valoare mai mare decât valoarea nominală indicată în voucher, diferența se va achita sub formă de bani de către cumpărător (beneficiar);
  • În caz de deteriorarea certificatului valoric (voucher), acesta este restabilit gratis. Certificatul valoric (voucher) va avea un termen de valabilitate de minim 2 luni de la momentul emiterii (se negociază la semnarea contractului).Materia din care este confecționat voucher, dimensiunile, culorile, logourile care sunt aplicate se vor negocia la încheierea contractului.

3. Modul de achitare Certificatelor Valorice (vouchere)

  • Achitarea în avans (până la utilizare a Certificatelor) a unui procent din suma totală a contractului.
  • Achitarea diferenței de plată după un raport lunar de utilizare a Certificatelor.
  • Certificatele nevalorificate nu se vor achita (în cazuri de furt, pierdere etc.).
  • Toate aspectele ce țin de procentajul de achitare, modalitatea de monitorizare și raportare, se vor discuta la încheierea contractului.

4. Data limită de prezentare a ofertelor: 2 iunie 2023, ora 19:00.

La selectarea ofertelor se va lua în considerare locațiile magazinelor, condițiile de tipărire, utilizare a voucherelor.

CEPD își rezervă dreptul de a cere informații suplimentare de la ofertanți, în caz de necesitate.

5. Modalitatea de expediere a ofertelor

Companiile interesate sunt invitate să expedieze dosarele la adresele de email: prodidactica@prodidactica.md, cc: solenciuc@prodidactica.md cu mențiunea ”Vouchere alimentare”. Pentru detalii, ne puteți contacta la tel.: 022 541994, 079403254.

Vă rugăm să Vă asigurați de recepționarea unui mesaj de confirmare privind preluarea dosarelor. În lipsa acestuia, CEPD nu poartă răspundere pentru dosarele electronice expediate, dar care nu au fost recepționate.

Solicitare de oferte: procurarea Certificatelor valorice (vouchere) pentru produse igienice, repartizate persoanelor refugiate (cu titlu gratuit)

Centrul Educațional PRO DIDACTICA A.O.

LANSEAZĂ INVITAȚIA DE PARTICIPARE LA TENDERUL

cu privire la procurarea Certificatelor valorice (vouchere) pentru produse igienice, repartizate persoanelor refugiate (cu titlu gratuit)

din 9 Centre de Plasament pentru Refugiați și comunitățile aferente

Proiectul „Suport pentru refugiații ucraineni în Republica Moldova”

Centrul Educațional PRO DIDACTICA A.O. (CEPD), cu suportul Fundației pentru copii Pestalozzi/PCF, Elveția, implementează proiectul „Suport pentru refugiații ucraineni în Republica Moldova”. Obiectivul principal al proiectului constă în ameliorarea dificultăților cu care se confruntă refugiații ucraineni în Republica Moldova. Proiectul își propune drept scop crearea condițiilor de trai decente pentru refugiații ucraineni (adulți, copii și tineri) din 9 comunități și ameliorarea stării lor de bine în vederea depășirii traumelor cauzate de război.

În acest context, CEPD lansează invitația de participare la tenderul cu privire la procurarea Certificatelor valorice (vouchere) pentru produse igienice. Scopul anunțului este identificarea și selectarea a celor mai bune oferte privind procurarea Certificatelor valorice.

Obiectul achiziției îl constituie – un lot de 2650 vouchere, cu valoarea nominală de 300 MDL fiecare, pentru produse igienice (în asortiment obligatoriu sa fie șampon, gel de duș, pastă de dinți, perie de dinți, pampers pentru copii și adulți, șervețele umede, praf de spălat, pieptene etc.) care vor fi distribuite cu titlu gratuit refugiaților din Ucraina, din Centrele pentru refugiați și comunitățile aferente (or. Criuleni; or. Călărași; com. Cărpineni, r. Hîncești; or. Cimișlia; com. Congaz, r. Comrat; or. Soroca; com. Greblești, r. Strășeni; com. Cojușna, r. Strașeni; or. Dondușeni).

  1. Ofertele vor include obligatoriu informație cu privire la:
  • Extrasul din Registrul de Stat;
  • Specificațiile voucherului (Modalitatea de evidentă sau identificare (serie număr, QR cod, etc.), termenul de valabilitate, condițiile de utilizare ș.a.);
  • Scrisoare de confirmare a disponibilității de a prezenta la necesitate a raportului privind utilizarea voucherului de către beneficiar (numărul de identificare a voucherului, valoarea nominală, data utilizării, suma totală a voucherelor utilizate);
  • Termen de valabilitate a ofertei – minim 30 de zile;
  • Locațiile farmaciilor unde pot fi utilizate acestea vouchere (vezi localitățile de mai sus);
  • La cerere sa fie prezentate Certificatele de calitate ale produselor;
  • Ofertele să fie confirmate prin aplicarea semnăturilor și stampilei.

2. Cerințele față de Certificatele valorice (vouchere)

  • Indicarea valorii nominale a voucherului.
  • Certificatul valoric (voucher) poate fi folosit pentru cumpărarea exclusivă a produselor igienice.
  • Pe certificatul valoric (voucher) să fie aplicat un număr de serie sau QR cod etc., după care sa fie posibil de a prezenta raportul privind utilizarea voucherului de către beneficiar.
  • Certificatul valoric (voucher) poate fi utilizat într-o rețea de magazine amplasate în diferite raioane ale Moldovei (a se vedea localitățile indicate mai sus);
  • Se interzice schimbul contra mijloacelor bănești în numerar;
  • La returnarea produselor achiziționate (dacă aceasta este prevăzută de lege) în baza certificatului valoric (voucher) este interzisă acordarea în schimb a numerarului. Returnarea produselor va acorda beneficiarului de voucher dreptul să primească în schimb produse în aceeași valoare;
  • La procurarea mărfurilor în valoare mai mare decât valoarea nominală indicată în voucher, diferența se va achita sub formă de bani de către cumpărător (beneficiar);
  • În caz de deteriorarea certificatului valoric (voucher), acesta este restabilit gratis. Certificatul valoric (voucher) va avea un termen de valabilitate de minim 2 luni de la momentul emiterii (se negociază la semnarea contractului). Materia din care este confecționat voucher, dimensiunile, culorile, logourile care sunt aplicate se vor negocia la încheierea contractului.

3. Modul de achitare a Certificatelor Valorice (vouchere)

  • Achitarea în avans (până la utilizare a Certificatelor) a unui procent din suma totală a contractului.
  • Achitarea diferenței de plată după un raport lunar de utilizare a Certificatelor.
  • Certificatele nevalorificate nu se vor achita (în cazuri de furt, pierdere etc.).
  • Toate aspectele ce țin de procentajul de achitare, modalitatea de monitorizare și raportare, se vor discuta la încheierea contractului.

4. Data limită de prezentare a ofertelor: 2 iunie 2023, ora 19:00.

La selectarea ofertelor se va lua în considerare locațiile magazinelor, condițiile de tipărire, utilizare a voucherelor.

CEPD își rezervă dreptul de a cere informații suplimentare de la ofertanți, în caz de necesitate.

5. Modalitatea de expediere a ofertelor

Companiile interesate sunt invitate să expedieze dosarele la adresele de email: prodidactica@prodidactica.md, cc: solenciuc@prodidactica.md cu mențiunea ”Vouchere pentru produse igienice”. Pentru detalii, ne puteți contacta la tel.: 022 541994, 079403254.

Vă rugăm să Vă asigurați de recepționarea unui mesaj de confirmare privind preluarea dosarelor. În lipsa acestuia, CEPD nu poartă răspundere pentru dosarele electronice expediate, dar care nu au fost recepționate.

Solicitare de oferte: procurarea Certificatelor valorice (vouchere) pentru produse medicale, repartizate persoanelor refugiate (cu titlu gratuit)

Centrul Educațional PRO DIDACTICA A.O.

LANSEAZĂ INVITAȚIA DE PARTICIPARE LA TENDERUL

cu privire la procurarea Certificatelor valorice (vouchere) pentru produse medicale, repartizate persoanelor refugiate (cu titlu gratuit)

din 9 Centre de Plasament pentru Refugiați și comunitățile aferente

Proiectul „Suport pentru refugiații ucraineni în Republica Moldova”

Centrul Educațional PRO DIDACTICA A.O. (CEPD), cu suportul Fundației pentru copii Pestalozzi/PCF, Elveția, implementează proiectul „Suport pentru refugiații ucraineni în Republica Moldova”. Obiectivul principal al proiectului constă în ameliorarea dificultăților cu care se confruntă refugiații ucraineni în Republica Moldova. Proiectul își propune drept scop crearea condițiilor de trai decente pentru refugiații ucraineni (adulți, copii și tineri) din 9 comunități și ameliorarea stării lor de bine în vederea depășirii traumelor cauzate de război.

În acest context, CEPD lansează invitația de participare la tenderul cu privire la procurarea Certificatelor valorice (vouchere) pentru produse medicale. Scopul anunțului este identificarea și selectarea a celor mai bune oferte privind procurarea Certificatelor valorice.

Obiectul achiziției îl constituie – un lot de 2650 vouchere, cu valoarea nominală de 250 MDL fiecare, pentru produse medicale care vor fi distribuite cu titlu gratuit refugiaților din Ucraina, din Centrele pentru și comunitățile aferente (or. Criuleni; or. Călărași; com. Cărpineni, r. Hîncești; or. Cimișlia; com. Congaz, r. Comrat; or. Soroca; com. Greblești, r. Strășeni; com. Cojușna, r. Strașeni; or. Dondușeni).

  1. Ofertele vor include obligatoriu informație cu privire la:
  • Extrasul din Registrul de Stat;
  • Specificațiile voucherului (Modalitatea de evidentă sau identificare (serie număr, QR cod, etc.), termenul de valabilitate, condițiile de utilizare ș.a.);
  • Scrisoare de confirmare a disponibilității de a prezenta la necesitate a raportului privind utilizarea voucherului de către beneficiar (numărul de identificare a voucherului, valoarea nominală, data utilizării, suma totală a voucherelor utilizate);
  • Termen de valabilitate a ofertei – minim 30 de zile;
  • Locațiile farmaciilor unde pot fi utilizate acestea vouchere (vezi localitățile de mai sus);
  • La cerere sa fie prezentate Certificatele de calitate ale produselor;
  • Ofertele să fie confirmate prin aplicarea semnăturilor si stampilei

2. Cerințele față de Certificatele valorice (vouchere)

  • Indicarea valorii nominale a voucherului.
  • Pe certificatul valoric (voucher) să fie aplicat un număr de serie sau QR cod etc., după care sa fie posibil de a prezenta raportul privind utilizarea voucherului de către beneficiar.
  • Certificatul valoric (voucher) poate fi utilizat într-o rețea de magazine amplasate în diferite raioane ale Moldovei (a se vedea localitățile indicate mai sus);
  • Se interzice schimbul contra mijloacelor bănești în numerar;
  • La returnarea produselor achiziționate (dacă aceasta este prevăzută de lege) în baza certificatului valoric (voucher) este interzisă acordarea în schimb a numerarului. Returnarea produselor va acorda beneficiarului de voucher dreptul să primească în schimb produse în aceeași valoare;
  • La procurarea mărfurilor în valoare mai mare decât valoarea nominală indicată în voucher, diferența se va achita sub formă de bani de către cumpărător (beneficiar);
  • În caz de deteriorarea certificatului valoric (voucher), acesta este restabilit gratis. Certificatul valoric (voucher) va avea un termen de valabilitate de minim 2 luni de la momentul emiterii (se negociază la semnarea contractului).Materia din care este confecționat voucher, dimensiunile, culorile, logourile care sunt aplicate se vor negocia la încheierea contractului.

3. Modul de achitare Certificatelor Valorice (vouchere)

  • Achitarea în avans (până la utilizare a Certificatelor) a unui procent din suma totală a contractului.
  • Achitarea diferenței de plată după un raport lunar de utilizare a Certificatelor.
  • Certificatele nevalorificate nu se vor achita (în cazuri de furt, pierdere etc.).
  • Toate aspectele ce țin de procentajul de achitare, modalitatea de monitorizare și raportare, se vor discuta la încheierea contractului.

4. Data limită de prezentare a ofertelor: 2 iunie 2023, ora 19:00.

La selectarea ofertelor se va lua în considerare locațiile magazinelor, condițiile de tipărire, utilizare a voucherelor.

CEPD își rezervă dreptul de a cere informații suplimentare de la ofertanți, în caz de necesitate.

5. Modalitatea de expediere a ofertelor

Companiile interesate sunt invitate să expedieze dosarele la adresele de email: prodidactica@prodidactica.md, cc: solenciuc@prodidactica.md cu mențiunea ”Vouchere pentru produse medicale”. Pentru detalii, ne puteți contacta la tel.: 022 541994, 079403254.

Vă rugăm să Vă asigurați de recepționarea unui mesaj de confirmare privind preluarea dosarelor. În lipsa acestuia, CEPD nu poartă răspundere pentru dosarele electronice expediate, dar care nu au fost recepționate.

Solicitare oferte: procurarea Certificatelor valorice (vouchere) pentru obiectele personale necesare și hainele de calitate

Centrul Educațional PRO DIDACTICA A.O.

LANSEAZĂ INVITAȚIA DE PARTICIPARE LA TENDERUL

cu privire la procurarea Certificatelor valorice (vouchere) pentru obiectele personale necesare și hainele de calitate, repartizate persoanelor refugiate (cu titlu gratuit)

din 9 Centre de Plasament pentru Refugiați și comunitățile aferente

Proiectul „Suport pentru refugiații ucraineni în Republica Moldova”

Centrul Educațional PRO DIDACTICA A.O. (CEPD), cu suportul Fundației pentru copii Pestalozzi/PCF, Elveția, implementează proiectul „Suport pentru refugiații ucraineni în Republica Moldova”. Obiectivul principal al proiectului constă în ameliorarea dificultăților cu care se confruntă refugiații ucraineni în Republica Moldova. Proiectul își propune drept scop crearea condițiilor de trai decente pentru refugiații ucraineni (adulți, copii și tineri) din 9 comunități și ameliorarea stării lor de bine în vederea depășirii traumelor cauzate de război.

În acest context, CEPD lansează invitația de participare la tenderul cu privire la procurarea Certificatelor valorice (vouchere) pentru obiectele personale și hainele de calitate. Scopul anunțului este identificarea și selectarea a celor mai bune oferte privind procurarea Certificatelor valorice.

Obiectul achiziției îl constituie – un lot de 2650 vouchere, cu valoarea nominală de 1200 MDL fiecare, pentru obiectele personale și hainele de calitate care vor fi distribuite cu titlu gratuit refugiaților din Ucraina, din Centrele pentru refugiați și comunitățile aferente (or. Criuleni; or. Călărași; com. Cărpineni, r. Hîncești; or. Cimișlia; com. Congaz, r. Comrat; or. Soroca; com. Greblești, r. Strășeni; com. Cojușna, r. Strașeni; or. Dondușeni).

  1. Ofertele vor include obligatoriu informație cu privire la:
  • Extrasul din Registrul de Stat;
  • Specificațiile voucherului (Modalitatea de evidentă sau identificare (serie număr, QR cod, etc.), termenul de valabilitate, condițiile de utilizare ș.a.);
  • Scrisoare de confirmare a disponibilității de a prezenta la necesitate a raportului privind utilizarea voucherului de către beneficiar (numărul de identificare a voucherului, valoarea nominală, data utilizării, suma totală a voucherelor utilizate);
  • Termen de valabilitate a ofertei – minim 30 de zile;
  • Locațiile magazinelor unde pot fi utilizate acestea vouchere (vezi localitățile de mai sus);
  • La cerere sa fie prezentate Certificatele de calitate ale produselor;
  • Ofertele să fie confirmate prin aplicarea semnăturilor si ștampilei.

2. Cerințele față de Certificatele valorice (vouchere)

  • Indicarea valorii nominale a voucherului.
  • Certificatul valoric poate fi folosit pentru cumpărarea produsului indicat (obiecte personale, îmbrăcăminte, încălțăminte)
  • Pe certificatul valoric (voucher) să fie aplicat un număr de serie sau QR cod etc., după care sa fie posibil de a prezenta raportul privind utilizarea voucherului de către beneficiar.
  • Certificatul valoric (voucher) poate fi utilizat într-o rețea de magazine amplasate în diferite raioane ale Moldovei (a se vedea localitățile indicate  mai sus);
  • Se interzice schimbul contra mijloacelor bănești în numerar;
  • La returnarea produselor achiziționate în baza certificatului valoric (voucher) este interzisă acordarea în schimb a numerarului. Returnarea produselor va acorda beneficiarului de voucher dreptul să primească în schimb produse în aceeași valoare;
  • La procurarea mărfurilor în valoare mai mare decât valoarea nominală indicată în voucher, diferența se va achita sub formă de bani de către cumpărător (beneficiar);
  • În caz de deteriorarea certificatului valoric (voucher), acesta este restabilit gratis. Certificatul valoric (voucher) va avea un termen de valabilitate de minim 2 luni de la momentul emiterii (se negociază la semnarea contractului).Materia din care este confecționat voucher, dimensiunile, culorile, logourile care sunt aplicate se vor negocia la încheierea contractului.

3. Modul de achitare Certificatelor Valorice (vouchere)

  • Achitarea în avans (până la utilizare a Certificatelor) a unui procent din suma totală a contractului.
  • Achitarea diferenței de plată după un raport lunar de utilizare a Certificatelor.
  • Certificatele nevalorificate nu se vor achita (în cazuri de furt, pierdere etc.).
  • Toate aspectele ce țin de procentajul de achitare, modalitatea de monitorizare și raportare, se vor discuta la încheierea contractului.

4. Data limită de prezentare a ofertelor: 2 iunie 2023, ora 19:00.

La selectarea ofertelor se va lua în considerare locațiile magazinelor, condițiile de tipărire, utilizare a voucherelor.

CEPD își rezervă dreptul de a cere informații suplimentare de la ofertanți, în caz de necesitate.

5. Modalitatea de expediere a ofertelor

Companiile interesate sunt invitate să expedieze dosarele la adresele de email: prodidactica@prodidactica.md, cc: solenciuc@prodidactica.md cu mențiunea ”Vouchere pentru obiecte personale”. Pentru detalii, ne puteți contacta la tel.: 022 541994, 079403254.

Vă rugăm să Vă asigurați de recepționarea unui mesaj de confirmare privind preluarea dosarelor. În lipsa acestuia, CEPD nu poartă răspundere pentru dosarele electronice expediate, dar care nu au fost recepționate.

Solicitare de oferte: procurare de articole de uz casnic pentru persoanele refugiate din 9 Centre de Plasament pentru Refugiați

Centrul Educațional PRO DIDACTICA A.O.

LANSEAZĂ INVITAȚIA DE PARTICIPARE LA TENDERUL

cu privire la procurarea a 1440 de articole de uz casnic pentru persoanele refugiate

din 9 Centre de Plasament pentru Refugiați

Proiectul „Suport pentru refugiații ucraineni în Republica Moldova”

Centrul Educațional PRO DIDACTICA A.O. (CEPD), cu suportul Fundației pentru copii Pestalozzi/ PCF din Elveția, implementează proiectul „Suport pentru refugiații ucraineni în Republica Moldova”. Obiectivul principal al proiectului constă în ameliorarea dificultăților cu care se confruntă refugiații ucraineni în Republica Moldova. Proiectul își propune drept scop crearea condițiilor de trai decente pentru refugiații ucraineni (adulți, copii și tineri) din 9 comunități și ameliorarea stării lor de bine în vederea depășirii traumelor cauzate de război.

În acest context, CEPD lansează invitația de participare la tender cu privire la procurarea de articole de uz casnic. Scopul anunțului este identificarea și selectarea a celor mai bune oferte privind procurarea articolelor de uz casnic pentru dotarea a 9 Centre de Plasament pentru Refugiați, beneficiare ale proiectului, după cum urmează:

Nr.DenumireCaracteristici (cerințele minimale)Cantitate, locațieTotal
      Lot 1                Lenjerie de patȚesătură bumbac 100%, albită, cu desen imprimat sau fără, culori pastelate care nu se modifică la spălare, rezistentă la spălări repetate T° 90°C, să absoarbă transpirația si umezeala. Ața pentru cusătură să reziste la dezinfecția termo-chimică la 90 °C. Densitatea minim 140 g/m², dimensiuni 150×210 cm.    360 seturi      360
    Lot 2    Plapumă  Dimensiunea: 140/145x210cm, antialergică și antibacteriană, țesătura de acoperire 100% bumbac; -densitatea țesăturii min. 150 g/ m.p., antialergică și antibacteriană  360 bucăți      360
      Lot 3    Prosop        Prosoape de baie plușate din bumbac 100%, color (albastru, violet,bej). Culoarea se coordonează cu beneficiarul. Densitatea 450-550gr, 140×70  360 bucăți      360
        Lot 4PernăMărimea de 70×50 cm, -țesătura de acoperire 100% bumbac; -densitatea țesăturii min. 150 g/ m.p.; compoziția: poliester, fibră siliconizată de poliester 100 %, antialergică și antibacteriană, elasticitate bună și permanentă, rezistentă la frecare, la întindere;360 bucăți          360

Ofertele vor include obligatoriu:

  • lista articolelor propuse, luând în considerare cerințele incluse în cerere, specificând detaliat parametri (producător, dimensiuni, etc.);
  • oferta financiară (în lei, cu TVA);
  • termenii de livrare și de garanție;
  • termenul de valabilitate a ofertei;
  • livrarea articolelor pe adresele Centrelor pentru refugiați (or. Criuleni, or. Călărași, com. Cărpineni r. Hâncești, or. Cimișlia, com. Congaz r. Comrat, or. Soroca, com. Greblești r. Strășeni, com. Cojușna r. Strășeni, or. Dondușeni).

Pot fi prezentate una sau mai multe versiuni de oferte, în funcție de loturile incluse.

Data limită de prezentare a ofertelor: 18 mai 2023, ora 17:00.

Prețul va include costul unității per lot/loturi și totalul, taxele vamale și alte cheltuieli de livrare și vămuire plătite, livrarea articolelor pe adresele Centrelor pentru refugiați (or. Criuleni, or. Călărași, com. Cărpineni r. Hînceșri, or. Cimișlia, com. Congaz r. Comrat, or. Soroca, com. Greblești r. Strășeni, com. Cojușna r. Strașeni, or. Dondușeni).

La selectarea ofertelor se va lua în considerare nu doar cel mai mic preț oferit, ci și calitatea articolelor propuse, termenul de livrare și perioada de garanție.

CEPD își rezervă dreptul de a procura diferite loturi de la diferiți furnizori sau de a refuza procurarea unui anumit lot. Comisia de selectare va considera oferta nevalabilă pentru un lot concret în cazul când oferta pentru lotul dat este incompletă (nu conține toate compartimentele lotului) sau dacă articolul propus nu asigură funcționalitatea necesară scopului proiectului.

Modalitatea de expediere a ofertelor

Companiile interesate sunt invitate să expedieze dosarele la adresele de email: prodidactica@prodidactica.md, cc: solenciuc@prodidactica.md cu mențiunea ”Articole de uz casnic pentru Centrele de plasament pentru refugiați”.

Pentru detalii, ne puteți contacta la tel.: 022 541994, 079403254.

Vă rugăm să vă asigurați de recepționarea unui mesaj de confirmare privind preluarea dosarelor. În lipsa acestuia, CEPD nu poartă răspundere pentru dosarele electronice expediate, dar care nu au fost recepționate.

Solicitare de oferte: procurare de aparate electrice pentru persoanele refugiate din 9 Centre de Plasament pentru Refugiați

Centrul Educațional PRO DIDACTICA A.O.

LANSEAZĂ INVITAȚIA DE PARTICIPARE LA TENDERUL

cu privire la procurarea a 198 de aparate electrice pentru persoanele refugiate

din 9 Centre de Plasament pentru Refugiați

Proiectul „Suport pentru refugiații ucraineni în Republica Moldova”

Centrul Educațional PRO DIDACTICA A.O. (CEPD), cu suportul Fundației pentru copii Pestalozzi / PCF din Elveția, implementează proiectul „Suport pentru refugiații ucraineni în Republica Moldova”. Obiectivul principal al proiectului constă în ameliorarea dificultăților cu care se confruntă refugiații ucraineni în Republica Moldova. Proiectul își propune drept scop crearea condițiilor de trai decente pentru refugiații ucraineni (adulți, copii și tineri) din 9 comunități și ameliorarea stării lor de bine în vederea depășirii traumelor cauzate de război.

În acest context, CEPD lansează invitația de participare la tender cu privire la procurarea electrocasnicelor. Scopul anunțului este identificarea și selectarea a celor mai bune oferte privind procurarea aparatelor electrice pentru dotarea a 9 Centre de Plasament pentru Refugiați, beneficiare ale proiectului, după cum urmează:

Nr.DenumireCaracteristici (cerințele minimale)Cantitate, locațieTotal
          Lot 1        Încălzitor cu ventilator   (Aerotermă)Puterea: =>1500W
Tensiunea de alimentare   220 V
Element de încălzire  Spirală
Control: Mecanic
Suprafața spațiu încălzit =>20 m.p.
Reglare temperatură: Da
Termostat:  Da
Materialul carcasei:  Plastic rezistent la temperaturi înalte, metal
Reglare temperatură:  2 trepte
Regim de ventilare fără încălzire
Greutatea: => 0,9 kg
Protecția împotriva supraîncălzirii    
45 (câte 5 in fiecare centru)45  
    Lot 2    Uscător de părConsum energie: =>1600 W
Tensiunea de alimentare   220 V
Număr regime de temperatură: => 2
Aprovizionare cu aer rece
Protecție împotriva supraîncălzirii      
45 (câte 5 in fiecare centru)45
        Lot 3        Fier de călcatMaterial talpă:  Aluminiu cu acoperire neaderentă, Ceramică
Consum energie:  =>2000 W
Tensiunea de alimentare   220 V
Volumul rezervorului de apă: => 250 ml
Debit de abur: => 35 g/min
Lovitura de aburi: => 120 g/min
Spray:  Da
Aburire verticala:  Da
Deconectare automată:  Da
Sistem anti-picurare Da  
    45 (câte 5 in fiecare centru)    45
            Lot 4            Cuptor ElectricConsum energie:  =>1000 W
Tensiunea de alimentare   220 V
Temperatura maximă încălzire => 230 °C
Termostat  Da
Indicator de funcționare Da
Tip control Mecanic,
Electronic Timer pornire/oprire Da
Înălțime  =>20 cm
Lățime  =>36 cm
Adâncime =>27 cm  
          45 (câte 5 in fiecare centru)          45
      Lot 5        Cuptor cu microundeConsum energie =>1150 W
Tensiunea de alimentare   220 V
Moduri de funcționare Microunde
Volumul camerei => 23 l
Număr niveluri de putere =>6
Acoperirea internă a camerei  Bio Ceramică emailată
Tip control Mecanic rotativ
Ceas Da
Semnal sonor la oprire  Da
Diametru platou => 288mm
Iluminare camera Da
Lăţime  => 48cm
Adâncime => 37cm
Înălţime  => 27 cm  
18 (câte 2 in fiecare centru)18

Ofertele vor include obligatoriu:

  • lista echipamentului propus, luând în considerare parametrii incluși în configurație, specificând detaliat componentele (producător, model etc.);
  • oferta financiară (în lei, cu TVA);
  • termenii de livrare și de garanție;
  • termenul de valabilitate a ofertei;
  • livrarea echipamentului pe adresele Centrelor pentru refugiați (or. Criuleni, or. Călărași, com. Cărpineni r. Hînceșri, or. Cimișlia, com. Congaz r. Comrat, or. Soroca, com. Greblești r. Strășeni, com. Cojușna r. Strașeni, or. Dondușeni).

Pot fi prezentate una sau mai multe versiuni de oferte, în funcție de loturile incluse.

Data limită de prezentare a ofertelor: 12 mai 2023, ora 17:00.

Prețul va include costul unității per lot/loturi și totalul, taxele vamale și alte cheltuieli de livrare și vămuire plătite, livrarea echipamentului pe adresele Centrelor pentru refugiați (or. Criuleni, or. Călărași, com. Cărpineni r. Hînceșri, or. Cimișlia, com. Congaz r. Comrat, or. Soroca, com. Greblești r. Strășeni, com. Cojușna r. Strașeni, or. Dondușeni).

La selectarea ofertelor se va lua în considerare nu doar cel mai mic preț oferit, ci și calitatea echipamentului propus, termenul de livrare și perioada de garanție.

CEPD își rezervă dreptul de a procura diferite loturi de la diferiți furnizori sau de a refuza procurarea unui anumit lot. Comisia de selectare va considera oferta nevalabilă pentru un lot concret în cazul când oferta pentru lotul dat este incompletă (nu conține toate compartimentele lotului) sau dacă echipamentul propus nu asigură funcționalitatea necesară scopului proiectului.

Modalitatea de expediere a ofertelor

Companiile interesate sunt invitate să expedieze dosarele la adresele de email: prodidactica@prodidactica.md, cc: solenciuc@prodidactica.md cu mențiunea ”Echipament electrocasnic pentru Centrele de plasament pentru refugiați”.

Pentru detalii, ne puteți contacta la tel.: 022 541994, 079403254.

Vă rugăm să vă asigurați de recepționarea unui mesaj de confirmare privind preluarea dosarelor. În lipsa acestuia, CEPD nu poartă răspundere pentru dosarele electronice expediate, dar care nu au fost recepționate.

Solicitare de oferte: procurare echipament IT pentru dotarea a 9 centre comunitare de educație online (Digital Hub)

Centrul Educațional PRO DIDACTICA A.O.

LANSEAZĂ INVITAȚIA DE PARTICIPARE LA TENDERUL

cu privire la procurarea echipamentului IT pentru dotarea

a 9 centre comunitare de educație online (Digital Hub),

destinate copiilor și tinerilor refugiați

Proiectul „Suport pentru refugiații ucraineni în Republica Moldova”

Centrul Educațional PRO DIDACTICA A.O. (CEPD), cu suportul Fundației pentru copii Pestalozzi/PCF din Elveția, implementează proiectul „Suport pentru refugiații ucraineni în Republica Moldova”. Obiectivul principal al proiectului constă în ameliorarea dificultăților cu care se confruntă refugiații ucraineni în Republica Moldova. Proiectul își propune drept scop crearea condițiilor de trai decente pentru refugiații ucraineni (adulți, copii și tineri) din 9 comunități și ameliorarea stării lor de bine în vederea depășirii traumelor cauzate de război.

În acest context, CEPD lansează invitația de participare la tenderul cu privire la procurarea echipamentului IT pentru dotarea a 9 centre comunitare de educație online (Digital Hub), destinate copiilor și tinerilor refugiați. Scopul anunțului este identificarea și selectarea a celor mai bune oferte privind echipamentului IT pentru dotarea a 9 centre comunitare de educație online (Digital Hub), după cum urmează:

Nr.DenumireCaracteristici (cerințele minimale)Cantitate, locațieTotal
          Lot 1        NotebookDisplay: 15.6″ FHD 1920×1080 Non-glare Procesor: Nuclee: 2 Procese: 4, 
Frecventa pîna la 4.1GHz, Cashe L3: 6 MB Memorie:  8Gb PC4-19200
SSD: 256Gb PCIE
Video: Integrata
I/O: HDMI, WiFi 802.11ac, Bluetooth, USB-C,          USB 3.2, USB 2.0×2, WebCam
Tastiera iluminata
Windows 11Pro
Greutatea < 2kg.  
    36 (câte 4 în fiecare centru)    36  
    Lot 2    TabletăPlatformă sistem de operare  Android
Versiune sistem de operare   Android11 Diagonala ecranului  10.5 inch
Rezoluția ecranului    1920*1200
Aspect imagine  16:10
Chipset   Unisoc Tiger T618
Procesor  Octa-Core GPU  Mali- G52 MP2 Memorie internă  64GB
Memoria RAM  4GB
Slot Card de Memorie  micro SDXC Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac,
Bluetooth 5.0, A2DP, LE, GPS A-GPS, Glonass, Galileo, QZSS,  USB 2.0
Încărcător USB Type-C
Acumulator  Li-Polymer 7000mAh
Camera   8MP  Frontală 5MP  1080p@30fps Sunet 3,5 mm mini-jack, Difuzor Senzori Accelerometer, Gyro, Proximity Scanner de amprente digitale Cablu si adaptor de alimentare      
    40 (câte 4-5 în fiecare centru)    40
        Lot 3        Imprimanta Multifuncțională InkJet Wi-Fi All-in-One Ink Tank Printer   (analog cu Inkjet Epson L3250)  Alimentare cu cerneală: Sistem de Alimentare Continuă cu Cerneală
Funții: Imprimare, Copiere, Scanare Color A4 Piezoelectric cu jet de cerneală
Rezoluție 1440*5760 dpi
Dimensiunea min picăturii 3pL
Cerneala Pe bază de coloranți, 4x rezervori de cerneală, Negru, Cyan, Galben, Magenta Imprimarea fără margini
Capacitatea tăvii 100foi, 64-300g/m.p.
Tip scaner Tablet
Tipul senzorului  CIS
Format scaner 216*297 mm
Rezoluție optică 1200dpi
Rezoluție de scanare maximă 2400 dpi Viteza de scanare, o parte @300dpi  11 ipm Viteza de scanare, duplex @300dpi  28ipm Format Hîrie: A4 (21.0×29.7 cm), A6 (10.5×14.8 cm), A5 (14.8×21.0 cm), B5, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, 16:9, DL (Envelope), No. 10 (Envelope), C6 (Envelope), Letter, User defined, Legal Interfețe: USB, WiFi, Wi-Fi Direct Consumabile: EcoTank ink bottle    
    9 (câte 1 în fiecare centru)    9
        Lot 4        Mouse optic (analog cu Logitech M170)Tip mouse: Fără fir, Optic
Interfața: USB
Număr butoane: 3
Alimentarea: Baterie 1 AA
Tipul de conexiune: Radio unde 2,4 GHz Raza de conexiune: pînă la 10m
        40 (câte 4-5 in fiecare centru)        40
        Lot 5        Caști cu microfon1 x mini-jack 3.5mm
Tip microfon: unidirecțional
Impedanță de intrare: 32 Ohm
Sensibilitate (căști): 100dB +/-3dB Sensibilitate (microfon): -58 dBV/µBar, -38 dBV/Pa +/- 4 dB
Frecventa (casca): 20 Hz – 20 kHz
Frecventa (Microfon): 100Hz – 16KHz  
      40 (câte 4-5 in fiecare centru)      40

Ofertele vor include obligatoriu:

  • lista echipamentului propus, luând în considerare parametrii incluși în configurație, specificând detaliat componentele (producător, model etc.);
  • oferta financiară (în lei, cu TVA);
  • termenii de livrare și de garanție;
  • termenul de valabilitate a ofertei;
  • livrarea echipamentului IT pe adresele Centrelor pentru refugiați (or. Criuleni, or. Călărași, com. Cărpineni r. Hînceșri, or. Cimișlia, com. Congaz r. Comrat, or. Soroca, com. Greblești r. Strășeni, com. Cojușna r. Strașeni, or. Dondușeni).

Pot fi prezentate una sau mai multe versiuni de oferte, în funcție de loturile incluse.

Data limită de prezentare a ofertelor: 12 mai 2023, ora 17:00.

Prețul va include costul unității per lot/loturi și totalul, taxele vamale și alte cheltuieli de livrare și vămuire plătite, livrarea echipamentului pe adresele Centrelor pentru refugiați (or. Criuleni, or. Călărași, com. Cărpineni r. Hînceșri, or. Cimișlia, com. Congaz r. Comrat, or. Soroca, com. Greblești r. Strășeni, com. Cojușna r. Strașeni, or. Dondușeni).

La selectarea ofertelor se va lua în considerare nu doar cel mai mic preț oferit, ci și calitatea echipamentului propus, termenul de livrare și perioada de garanție.

CEPD își rezervă dreptul de a procura diferite loturi de la diferiți furnizori sau de a refuza procurarea unui anumit lot. Comisia de selectare va considera oferta nevalabilă pentru un lot concret în cazul când oferta pentru lotul dat este incompletă (nu conține toate compartimentele lotului) sau dacă echipamentul propus nu asigură funcționalitatea necesară scopului proiectului.

Modalitatea de expediere a ofertelor

Companiile interesate sunt invitate să expedieze dosarele la adresele de email: prodidactica@prodidactica.md, cc: solenciuc@prodidactica.md cu mențiunea ”Echipament IT pentru dotarea centrelor comunitare”. Pentru detalii, ne puteți contacta la tel.: 022 541994, 079403254.

Vă rugăm să Vă asigurați de recepționarea unui mesaj de confirmare privind preluarea dosarelor. În lipsa acestuia, CEPD nu poartă răspundere pentru dosarele electronice expediate, dar care nu au fost recepționate.