PROGRAMUL SERVICII LA SOLICITAREA BENEFICIARULUI

servicii3În perioada ianuarie-februarie curent, echipa de formatori ai Centrului Educaţional PRO DIDACTICA  a răspuns necesităţii de perfecţionarea a cadrelor didactice şi manageriale din republică, prestînd următoarele servicii:

  • Colegiul Financiar Bancar, mun. Chişinău – Formare de competenţe prin strategii didactice interactive
  • Academia de Studii Economice din Moldova – Formare de competenţe prin strategii didactice interactive
  • Liceul Teoretic Zubreşti, r. Străşeni –Implementarea curriculumului modernizat. Formare de competenţe prin strategii didactice interactive
  • Colegiul Naţional de Comerţ, Chişinău –Formare de competenţe prin strategii didactice interactive
  • DGETS Chişinău – Management educaţional. Elaborarea planului de dezvoltare a instituţiei educaţionale.Activitate de formare pentru managerii de grădiniţă, sectorul Buiucani
  • DGETS Chişinău – Management educaţional. Activitate de formare pentru managerii de grădiniţă, sectorul Ciocana.

Citește mai mult

O NOUĂ ACTIVITATE ÎN CADRUL PROIECTULUI EDUCATIE DE CALITATE ÎN MEDIUL RURAL DIN MOLDOVA

1martieÎncepînd cu 4 februarie curent, Centrul Educaţional Pro Didactica va implementa un program de formare pentru cadrele didactice de liceu din mediul rural, în vederea dezvoltării şi actualizării  competenţelor lor metodologice. Acest program se desfăşoară în cadrul proiectului „Educaţie de Calitate în Mediul Rural din Moldova”, sprijinit de către Banca Mondială şi coordonat de către Ministerul Educaţiei al Republicii Moldova.

Citește mai mult

50 DE ŞCOLI PRIMESC GRANTURI ÎN VALOARE DE 5000 USD

feb1 (1)Ca rezultat al activităţii de evaluare a proiectelor, elaborate în vederea dezvoltării activităţilor extracurriculare, care a avut loc în perioadele 11-12, 18-19, 20-21 ianuarie curent, au fost încheiate contractele de Grant, pentru oferirea unei donaţii condiţionate în valoare de 5000 USD pentru fiecare şcoală.  Aceasta este destinată desfăşurării activităţilor extracurriculare, care au fost incluse în proiectele echipelor comunitare, în urma unei analize de nevoi efectuate în cadrul fiecărei şcoli.

Citește mai mult