ACTIVITATE DE FOLLOW-UP. PROGRAM DE FORMARE A PROFESORILOR CARE PREDAU LIMBA ROMÂNĂ PENTRU ALOLINGVI LA NIVELUL PRIMAR

ggz2La 3 decembrie 2011, Centrul Educaţional PRO DIDACTICA a desfăşurat activitatea finală încadrul  Proiectului „Optimizarea predării limbii  române în UTA Găgăuzia”, care a avut drept obiectiv major oferirea unui program de formare profesorilor care predau limba română pentru alolingvi la nivelul primar în instituţiile şcolare din UTA Găgăuzia. Proiectul este implementat cu sprijinul  Înaltului Comisar pentru Minorităţi Naţionale al OSCE şi Biroul  Federal pentru Afaceri Externe al Germaniei.

Citește mai mult

ELEVII DIN MEDIUL RURAL VOR PARTICIPA LA MAI MULTE ACTIVITĂŢI EXTRAŞCOLARE ÎN ANUL 2012

eee2În perioadele 24-25 noiembrie şi 1-2 decembriecurent,  în incinta Centrului Educaţional PRO DIDACTICA, a avut loc activitatea de bilanţ a proiectului „Comunităţi şcolare în acţiune: crearea condiţiilor de persistare în şcoală a copiilor din familiile social-vulnerabile”pentru anul 2011, la care au participat coordonatorii locali din cele 50 de şcoli. În cadrul acestei activităţi, s-au  evidenţiat practicile pozitive, succesele înregistrate, inclusiv indicatorii cantitativi şi calitativi ai progresului. În acelaşi timp, cei care au reuşit să implementeze cu succes cele planificate, au şansa de a continua proiectele locale pentru 2012.

Citește mai mult

PROGRAM DE FORMARE LA LIMBA ROMÂNĂ PENTRU PROFESORII DIN UTA GĂGĂUZIA

osce1În perioada 30 octombrie -3 noiembrie curent, la Centrul Educaţional PRO DIDACTICA  s-a desfăşurat a doua etapă a unui program de formare pentru profesorii de limba română pentru alolingvi din UTA Găgăuzia, care predau această disciplină la ciclul primar.
La activitate au participat  67 de profesori din diverse instituţii şcolare, care au fost instruiţi de o echipă din 10 formatori. Programul a inclus 5 zile de training, o excursie didactică şi asistarea la ore în LT „ B. Herţli” din Chişinău. Programul a avut un caracter interactiv şi s-a desfăşurat în cheia  aplicării tehnologiilor educaţionale moderne şi a învăţării centrate pe elev.

Citește mai mult