ACTIVITATE DE FOLLOW-UP. PROGRAM DE FORMARE A DIRIGINŢILOR PENTRU ACTIVITATEA CU COPIII DIN FAMILIILE SOCIAL-VULNERABILE

f-up1Pe data de 6 mai, în incinta Centrului Educaţional PRO DIDACTIA, a avut loc activitatea de follow-up pentru diriginţii, care au beneficiat în luna martie curent de un Program de formare pentru activitatea cu copiii din familiile social-vulnerabile în cadrul proiectuluiComunităţi şcolare în acţiune: Crearea condiţiilor pentru persistarea în şcoală a elevilor din familiile social-vulnerabile.

Citește mai mult

DIDACTICA PRO… NR. 2 (66) 2011

coperta66A apărut nr. 2 (66) 2011 al revistei de teorie şi practică educaţională Didactica Pro… Intitulat Din nou despre competenţe, acesta conţine mai multe articole ce vizează aspecte teoretice şi practice legate de formarea competenţelor la copii (de vîrstă preşcolară şi şcolară), dar şi la adulţi: Competenţa educaţională – valoare, obiectiv şi finalitate (Vlad PÂSLARU), Managerul de proiect: competenţe reclamate pe piaţa educaţională (Viorica GORAŞ-POSTICĂ), Aspecte metodologice ale formării competenţei şcolare la lecţiile de chimie (Ion BOTGROS, Ludmila FRANŢUZAN, Lilia ZOTA), Context prietenos la gen în şcoală – miză pentru dezvoltarea competenţelor de gen la copii (Daniela TERZI-BARBAROŞIE) etc.

SCHIMB DE BUNE PRACTICI ÎN CADRUL PROIECTULUI „LEADERSHIP EDUCAŢIONAL” – SEMINAR METODIC LA LICEUL TEORETIC PETRUNEA, GLODENI

petrunea3La 18 aprilie curent  profesorii din cele 3 şcoli implicate în proiectul „Leadership educaţional” – LT „Emil Necula” din Mereni Anenii Noi, LT „Liviu Damian”  din Rîşcani şi LT Petrunea au avut bucuria de a se reîntîlni pentru a disemina rezultatele propriilor cercetări din proiectele de dezvoltare profesională, eforturile de schimbare şi de introducere a unor practici pozitive în şcoală.

Citește mai mult